מנשא לתינוק: המתנה המושלמת להורים הטריים!

אם את רוצים להעניק להורים טריים מתנה איכותית ופרקטית, חשוב שתדעו כי מנשא לתינוק נחשבת גם מתנה איכותית ויוקרתית, והיא גם כזאת שמעניקה להורים המון נחת.

כיום ישנם סוגים שונים של מנשאים לתינוק המיוצרים מאיכותיות שונות. אבל אילו סוגים של מנשאים ישנם? כיצד בוחרים ומה היתרונות של מנשא כזה? כל המידע החיוני לפני רכישת מנשא לתינוק בהמשך!

בובות לתינוקות, שמיכות, משחקים, מגבות ועוד כולן מתנות איכותיות וטובות שכיף להעניק להורים חדשים וכיף להעניק לתינוקם. עם זאת אחת המתנות אשר נחשבות אטרקטיביות במיוחד היא מנשא לתינוק.

מנשא לתינוק

אז אילו סוגים של מנשאים קיימים?

לפני שנתאר לכם את סוגי המנשאים הקיימים, חשוב לדעת כי רכישת מנשא היא רעיון מעולה וזאת משום שפריט זה לתינוק ולהורים טומן בחובו יתרונות רבים כמו נשיאת התינוק ללא צורך בעגלה מסורבלת, השארת התינוק קרוב  לגוף בעת יציאה מהבית לקניות, בעת ניקיון הבית, הכנת אוכל ביצוע מטלות שונות ועוד, תוך שהוא מאפשר נשיאת התינוק קרוב אל הגוף – מה שיוצר קרבה בין ההורה לתינוק.

בשל כל היתרונות והצורך של הורים להיות נגישים יותר לתינוקם, מיוצרים כיום שלל מנשאים מסוגים שונים ביניהם:

מנשא קלאסי

מנשא לתינוק אשר נחשב קלאסי הוא כזה שמתחבר אל הגוף באמצעות רצועות עבות כאשר התינוק מעוגן אל גוף ההורה מקדימה. למנשא מסוג זה יש בדרך כלל רצועות מותן עבה, שתי רצועות גב מוצלבת (על מנת לחלק נכון את המשקל) כאשר את הרצועות ניתן לסגור בקלות באמצעות  הקלקה.

מנשא קלאסי מאפשר לשאת את התינוק בארבע תנוחות עיקריות, ביניהם: בטן לבטן, תנוחה בה התינוק פונה קדימה, תנוחת צד תוך שישנם מנשאים המשמשים גם כמנשא גב. הדגמים הקלאסיים מאפשרים בדרך כלל נשיאה של תינוק במשקל של עד 20 קילוגרמים. מנשא זה מתאים להורים אשר רוצים ליהנות ממקסימום פרקטיות בעת טיפול בתינוקם.

מנשאי רשת קשיחים

מנשאים משולבי רשת נחשבים קשיחים במיוחד הם כאלה שנועדו לאפשר בעיקר תמיכה לגבו של ההורה. עם זאת מנשאים כאלה מציעים שתי תנוחות נשיאה בלבד ביניהן: בטן לבטן או תנוחה שבה פני התינוק פונים קדימה. מנשאים אלה מתאימים לתינוקות קטנים שמשקלם עד 12 קילו. עם זאת למנשא מגוון יתרונות כמו נשיאה קלה של התינוק, קבלת תמיכה לגב ושילוב של בד רשת המקנה אוורור ומונע זיעה.

מנשא בד

סוג נוסף של מנשא שהפך מאד פופולארי בשנים האחרונות הוא מנשא הבד. מנשא זה לובשים על הגוף ממש כמו חולצה כאשר הוא נתמך על ידי רצועות אלכסוניות אלסטיות. הבדים של המנשא עליהם להיות עמידים במיוחד כאשר ניתן באמצעות המנשא להציב את התינוק בטן לבטן, בתנוחת ערסול ואף בתנוחת כיס 'קנגורו'. מנשא בד מתאים לתינוקות עד 15 קילו. המנשא מתאים למי שרוצה ליהנות ממנשא אורגני שבו התינוק מרגיש רגוע כמעט כל הזמן.

מנשא שבטי

גם המנשא השבטי הפך פופולארי לאחרונה בעיקר בשל הצורך של רבים מההורים להתקרב למוצרים טבעיים ואורגניים. המנשא מיוצר מרצועת בד ארוכה הנכרכת בקלות סביב הגוף ומערסלת את התינוק בתנוחת ערסול, בטן לבטן, על המותן של ההורה. מנשאים שבטיים עליהם להיות עשויים מבדי כותנה, אך הם נחשבים קצת מסורבלים יותר לקשירה ולכן למי שאין סבלנות, עדיף שיבחר במנשא הבד שנחשב קל יותר ללבישה.

לסיכום, מנשאים הם אלמנט פרקטי ונפלא, תוך שכל מה שאתם צריכים הוא לרכוש את המנשא המתאים ביותר לצרכים של ההורה כמו גם לצרכים והנוחות המקסימאלית של התינוק!